Tu nájdete informácie o tom, ako prebieha spracovanie objednávky na stránke HandmadeVýrobky.sk (poštovné, platba, doručenie…).

 

1. Potvrdenie a informácie od predajcu

  • po úspešnom vytvorení objednávky by ste mali automaticky obdržať potvrdzovací email aj s detailami objednávky.
  • ak ste email nedostali do 10 minút, skontrolujte si prosím priečinok nevyžiadaná pošta (spam) vo Vašej mailovej schránke. Ak sa mail nenachádza ani tam, kontaktujte nás prosím mailom na adresu info@handmade.sk.
  • v čo najkratšej dobe (do 2 pracovných dní) by ste mali obdržať správu k objednávke (pozri nižšie sekciu 5 tohto návodu) od predajcu s jeho kontaktnými informáciami, obchodnými podmienkami, s informáciami o dostupnosti produktu, možnostiach platby a doručenia (a ich spoplatnenie), ako aj iné dôležité informácie ohľadom Vašej objednávky (napr. doba spracovania).
  • stav objednávky bude v stave spracúva sa.

 

2. Odkomunikovanie objednávky

  • po obdržaní informácií od predajcu (po potvrdení objednávky) by ste mali spolu dôjsť postupnou vzájomnou komunikáciou pomocou správ k objednávke ku finálnej podobe objednávky. Mali by ste sa dohodnúť a odsúhlasiť najmä tieto skutočnosti:
    • platobná metóda (ako za tovar zaplatíte)
    • spôsob doručenia (ako Vám bude tovar doručený)
    • konečná suma objednávky (vrátane poštovného a poplatku za platbu)
    • súhlas s jeho obchodnými podmienkami
    • predpokladaný termín doručenia
  • konečný sumár objednávky by Vám mal byť zaslaný predajcom (prípadne s faktúrou).

 

3. Vybavenie objednávky

  • po konečnej dohode s predajcom o objednávke a po spracovaní/vyrobení tovaru Vám bude tovar predajcom odoslaný (ak nebude vyzdvihnutý osobne), o čom budete informovaný mailom. Stav objednávky bude odoslaná (až keď všetok tovar od všetkých predajcov bude odoslaný).
  • po prevzatí všetkých tovarov z Vašej objednávky bude objednávka v stave vybavená.

 

4. Spätná väzba

  • po doručení Vášho tovaru môžete zanechať na daný produkt na jeho stránke recenziu (v dolnej časti na karte Recenzie).
  • taktiež nám môžete poslať správu, ako ste boli spokojný s predajcom (spokojnosť s komunikáciou a celkovým priebehom objednávky). V budúcnosti sprístupníme aj hodnotenie predajcov.

 

5. Komunikácia s predajcami ohľadom objednávky

  • po vytvorení objednávky budete komunikovať s predajcami Vami objednaných produktov pomocou správ (komentárov) k objednávke.
  • po prihlásení kliknite na položku Objednávky v menu sekcie Môj účet:

  • na stránke Objednávky uvidíte zoznam všetkých Vašich objednávok. Pre zobrazenie detailu konkrétnej objednávky kliknite na tlačidlo Zobraziť na konci riadka príslušnej objednávky.

  • vo vrchnej časti na stránke s detailom objednávky sa nachádza formulár, pomocou ktorého môžete zadať správu pre konkrétneho predajcu ohľadom objednávky (otázka ohľadom poštovného, doručenia, stavu výroby…). Pre zadanie správy treba vybrať zo selectovníka (vysúvacieho zoznamu) predajcu, ktorému chcete adresovať správu a do poľa nižšie zadať správu a kliknúť na tlačítko Pridať komentár. Predajca bude ohľadom správy notifikovaný emailom.

  • pod formulárom na zadanie poznámky vidíte históriu všetkých správ k danej objednávke. Pri každej správe je napísané, kedy bola pridaná a kto poznámku pridal (od). Ak bola správa adresovaná od Vás konkrétnemu predajcovi, uvidíte aj adresáta (pre).