Tu nájdete stručné odpovede na najčastejšie otázky zákazníkov, ako aj predajcov.

 

Všeobecné otázky (pre zákazníkov aj predajcov)

Chcem sa zaregistrovať a stále mi vypisuje slabé heslo, prečo?

Heslo by malo obsahovať veľké a malé písmeno, číslicu, znak (čiarka, bodka…) a malo by mať najlepšie dĺžku 12 znakov.

 

Ako dlho funguje portál?

Portál je nový a čerstvo spustený v auguste 2018.

 

Prečo nie sú uvedené ceny vrátane poštovného?

Zákazník má možnosť v rámci jednej objednávky zakúpiť tovar od rôznych predajcov naraz. Každý predajca má vlastné možnosti poštovného (a rovnako aj poplatku). Okrem toho pri zakúpení viacerých tovarov od jedného predajcu sa poštovné vo väčšine platí iba raz a niekedy je podľa veľkosti tovaru aj rôzna cena poštovného. Na konečnej cene objednávky sa zákazník dohodne s predajcom po vytvorení objednávky.

 

Otázky zákazníkov

Bude doplnené čoskoro, len čo sa na nás otázky zákazníkov začnú valiť 🙂

 

Otázky predajcov

Musím byť podnikateľ (musím si založiť živnosť), aby som mohol predávať na Vašej stránke?

S výnimkou predaja drogérie a potravín to nevyžadujeme. Je na samotnom predajcovi, aby sa riadil zákonmi SR pri činnosti, ktorá prináša príjmy.

 

Koľko sa za registráciu a pridanie produktov platí?

Registrácia (vytvorenie profilu predajcu) a pridanie produktov je zdarma.

 

Nárokujete si poplatok alebo nejakú províziu?

Nárokujeme si províziu vo výške 6% s DPH len zo sumy tovaru (bez poplatkov za poštu a pod.) až po prijatí platby od zákazníka.

 

Prečo musí administrátor pridaný produkt pred zverejnením schvaľovať? Ako dlho to trvá?

Schválenie produktu trvá zvyčajne do 48 pracovných hodín podľa aktuálneho vyťaženia. Pri schvaľovaní sa kontroluje splnenie podmienok používania a obsah pridaného materiálu (autorské práva, 18+ materiál a pod.).

 

Nemám čas pridávať produkty, urobíte to za mňa?

Áno, môžeme pridať produkty za Vás. Stačí sa zaregistrovať ako predajca a zaslať nám informácie o produktoch mailom alebo cez Facebook.

 

Ako zadám možnosti a poplatok za dopravu a platobné metódy pri pridávaní produktu?

Tieto informácie nie je možné k produktom zadať (môžete to zadať do popisu pre produkt alebo všeobecne pre všetky). Na konečnej metóde doručenia a platby sa dohodnete so zákazníkom po vytvorení objednávky.